Wolne Forum Gdańsk
Forum miłośników Gdańska

Się dzieje - "Kawa czy herbata"

fritzek - 2008-07-06, 19:04
Temat postu: "Kawa czy herbata"
10 lipca program będzie emitowany z Danziga. Będzie można zobaczyć w nim rechtóra i mnie. Bardzo króciutko, bo przydzielili nam minimalną ilość czasu antenowego. Jak ktoś ma czas i chęć, to niech otworzy telewizornię o 6 rano.
A samo nagranie było świetne. Przepłynęliśmy się pontonem motorowym z mariny do Warzywodu i nazad. W trakcie spływania na miejsce złapało nas oberwanie chmury :frog:

Sabaoth - 2008-07-06, 19:27

Ale żaby są chyba nieprzemakalne (że o pomuchlach nie wspomnę) :mrgreen:
villaoliva - 2008-07-08, 15:52

Jest oficjalny komuniakat biura prasowego UM

Cytat:
Kawa czy herbata po Danzigu

Już w najbliższy czwartek w Danzigu gościć będziemy Telewizję Polską z programem „Kawa czy herbata”. Specjalne studio powstanie na pokładzie jachtu „Bryza H”, zacumowanego na Motławie przy nabrzeżu Centralnego Muzeum Morskiego. Początek programu o godz. 6.00!

W ciągu dwóch godzin emisji z pewnością nie zabraknie atrakcji i ciekawych gości. Będą morskie opowieści i muzyka w wykonaniu Danzigiej Formacji Szantowej. O muzycznych odkryciach tegorocznego festiwalu „Szanty pod Żurawiem” opowie jego organizator Michał Juszczakiewicz, a kulisy XII festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych FETA zdradzi Elwira Twardowska. Zobaczyć będzie można jak powstają cukierki i dowiedzieć się jak buduje się piaskowe rzeźby na danzigiej plaży podczas II Międzynarodowego Pleneru Rzeźby z Piasku pt. „Wielcy Gdańszczanie”. O tajnikach tych niezwykłych budowli mówić będzie Ewa Topolan, rzeźbiarka, wiceprezes Fundacji „Wspólnota Danziga”. Program będzie także okazją do przedstawienia tak niezwykłego wydarzenia jakim jest I Festiwal Sztuki Tutejszej, również organizowanego przez Fundację „Wspólnota Danziga”. Mowa będzie także o danzigich ścieżkach rowerowych i nietypowej formie ekspozycji Średniowiecznego Danziga w Spichlerzu Błękitny Baranek. Dla miłośników myśli technicznej - prezentacja prototypowej łodzi zasilanej energią słoneczną. Jak zapewniają producenci programu nie zabraknie także gwiazd z pierwszych stron gazet.

Zapraszamy wszystkich do przyjścia na nabrzeże i zobaczenia jak powstaje program „Kawa czy herbata” – 10.07.2008, godz. 6.00-8.00.

villaoliva - 2008-09-17, 18:43

Tak sobie oglądałem i......
nie wiedziałem, że powstało Stowarzyszenie Miłośników Danziga "Akademia Żygaczy" 8-)
Media wiedzą lepiej :idea:

Grün - 2008-09-17, 20:04

Kretyni. Ot co.
Dostali wizytówkę - wystarczyło przepisać. Ale to widać przekracza możliwości dziennikarza.

villaoliva - 2008-09-17, 20:09

Od przekazania wizytówki w Danzigu do gościa wklepujacego napisy w Warszawie widać daleka droga.
Dobrze, że nazwisk nie poprzekręcali. :idea:

Grün - 2008-09-17, 20:42

I jeszcze chamy twierdzili, że to na żywo.
Telewizja kłamie.

fritzek - 2008-09-17, 23:57

villaoliva napisał/a:

Dobrze, że nazwisk nie poprzekręcali. :idea:

Nooo, w przypadku mojego to jest wielka sztuka :hihi:
Do tego stopnia wielka, że urzędnik USC wykonał nieprawidłowy wpis w księdze ślubów, a prawidłowe odpisy. A dowiedziałam się o tym przy okazji wymiany dowodu i wyszło, że na dobrą sprawę w świetle prawa nie byłam żoną własnego męża przez 3 lata :hihi:

Hochstriess - 2008-09-18, 08:55

Zawsze się znajdzie jakiś lepiej wiedzący. Ja mam tak z imieniem. Zawsze mi poprawią...
To materiał z lipca był teraz pokazywany?

Sebastian - 2008-09-18, 09:03

Hochstriess napisał/a:
To materiał z lipca był teraz pokazywany?

Datę masz na ekranie. :-)
Grün napisał/a:
I jeszcze chamy twierdzili, że to na żywo.

Na żywo to chyba jest poranny program, a niekoniecznie puszczane w nim materiały filmowe.

villaoliva - 2008-09-18, 09:26

Hochstriess napisał/a:
To materiał z lipca był teraz pokazywany?


Nie. Wczoraj jeszcze raz wprawiłem w ruch magnetowid :mrgreen:

villaoliva - 2008-09-19, 17:26

Miasto idzie do innej telewizji.

Cytat:
Danzig w CNN, czyli największa kampania reklamowa miasta



Rozpoczyna się największa kampania reklamowa Danziga na rynku zagranicznym. W poniedziałek 22 września na ekranach CNN International rusza sześciotygodniowa emisja spotu „We make things happen”, natomiast cztery dni później, również na ekranach CNN International rozpocznie się kampania promocyjna Polski.

Emitowana na ekranach CNN International kampania jest kierowana przede wszystkim do mieszkańców Europy, w tym Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Skandynawii, ale także do odbiorców z Azji Środkowo-Wschodniej i Afryki.

- Podjęliśmy bardzo dobrą decyzję rozpoczynając promocję Danziga równocześnie z promocją kraju – mówi Anna Zbierska, p.o. dyrektora Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta. – To połączenie sił zaowocuje niespotykaną do tej pory kampanią Danziga.

Kanał telewizyjny CNN International wyemituje danzigi spot 275 razy w tym 173 razy, w porze najlepszej oglądalności.

Film trwa zaledwie 30 sekund, ale dzięki profesjonalizmowi twórców to wystarczy by rozkochać w Danzigu nawet najbardziej wymagających. Głównym motywem spotu jest papierowa łódeczka, wraz z którą porywani wiatrem unosimy się nad Danzigiem a następnie lekko opadamy do wody i płyniemy wzdłuż linii brzegowej podziwiając piękną panoramę miasta. Mocną stroną filmu są pełne poetyki, utrzymane w ciepłych, bursztynowych barwach zdjęcia autorstwa jednego z najzdolniejszych operatorów młodego pokolenia - Jacka Podgórskiego (autora m.in. zdjęć do filmu „Święto Latawców”). Reżyserem spotu jest Tomek Nalewajek, laureat m.in. Yacha za teledysk Marii Peszek „Nie mam czasu na sex”.

Film dla Danziga, wg storyboardu Agencji Przybora Zaniewski Limited, przygotował Dom Produkcyjny Papaya Films Sp. z o.o., znany nie tylko z realizacji ostatnich spotów dla Danziga („Tu się żyje”, ”Odważ się, zobacz sam”), ale również reklam Link 4, ING Banku, Nordea Banku, Plus GSM, Reserved czy Knorr.

Emisja spotu to tylko część kampanii wizerunkowej Danziga poza granicami Polski. Jednocześnie na stronach CNN.com, CNNInternational.com oraz CNNMoney.com wyświetlonych zostanie 530 000 banerów reklamowych Danziga.

Danziga kampania kierowana jest przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, w wieku od 25 do 55 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem, do ludzi o otwartych umysłach, ciekawych świata i kochających podróże. Koszt emisji 300 spotów wynosi 300 tys. dolarów, koszt realizacji filmu wyniósł ok. 260 tys. zł.

Efekt kampanii wizerunkowej Danziga wzmocni promocja Polski, odbywająca się na ekranach CNN od 26 września do 14 grudnia. Podczas kampanii promocyjnej Polski wyemitowanych zostanie 625 spotów, podczas których nasz kraj zostanie ukazany oczyma zagranicznego biznesmana. W 30-sekundowych spotach pojawią się migawki z Danziga, Warszawy, Krakowa, Łodzi, Helu i Zakopanego. Reklamówki zrealizował CNN.

W uzupełnieniu kampanii telewizyjnej, spoty zostaną wyświetlone na stronach CNN.com, CNN.com, CNNInternational i CNNMoney.com ok. miliona razy. Również milion, tym razem dolarów wynosi koszt realizacji ogólnopolskiej kampanii, a pokrywają go: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Polskie Linie Lotnicze LOT.

Jednak to nadal nie wszystko. Kampania jest uzupełnieniem promocji Polski w ramach programu "Eye on Poland" odbywającego się w tygodniu od 6 do 12 października. W trakcie programu prowadzonego przez prezenterkę CNN, Fionnualę Sweeney telewizja wyemituje serię reportaży ukazujących Polskę w trakcie przemian. Korespondenci CNN odwiedzą m.in. Danzig i Warszawę, by zapytać Polaków o codzienne aspekty życia.

Kampania ma na celu wypromowanie Polski jako kraju nowoczesnego, dynamicznego i atrakcyjnego turystycznie. Kampania Danziga ściśle nawiązuje do Strategii Marki Danziga, zgodnie z którą gród nad Motławą zarówno mieszkańcom, jak i turystom powinien się kojarzyć z duchem wolności, miejscem, które inspiruje i w którym rzeczy niemożliwe stają się rzeczywistością.


villaoliva - 2008-09-22, 21:02

No to można spot już obejrzeć.
Hochstriess - 2008-09-22, 21:18

Wyprali Motławę! :hihi:
Sabaoth - 2008-09-22, 21:39

Nie wyprali tylko podkolorowali w Photoshopie, mewy też wybielili :hihi:
Zdzislaw - 2008-09-26, 19:18

A co łone (te mewy) takie płaskie i nie w 3 D. Może łone takie płaskie bo łone rybitwy :szczena:
Sabaoth - 2008-09-26, 20:03

Zaraz tam rybitwy, one takie płaskie bo flundrami żywione :mrgreen:
Zdzislaw - 2008-10-02, 01:46

Rence precz od flunder, zwłaszcza tych prosto z burty kutra... np. w Orlowie. Sabaoth, a tak a'propos w tym heretyckim kraju są flundry np. wędzone???? ZOt tak z ciekawości pytam. Bo, że łososie, krewetki i inne badziewie to wiem, ale flundry???
Sabaoth - 2008-10-02, 16:33

Flundry też są i pomuchle i kupę innego badziewia z Östersjön i inszych wód bliższych i dalszych.
Pumeks - 2008-10-03, 08:29

Sabaoth napisał/a:
Flundry też są i pomuchle i kupę innego badziewia z Östersjön i inszych wód bliższych i dalszych.

Kalmary z Kalmaru :hihi:

feyg - 2008-10-03, 21:17

Zdzislaw napisał/a:
Rence precz od flunder, zwłaszcza tych prosto z burty kutra... np. w Orlowie. Sabaoth, a tak a'propos w tym heretyckim kraju są flundry np. wędzone???? ZOt tak z ciekawości pytam. Bo, że łososie, krewetki i inne badziewie to wiem, ale flundry???

Pewnie są, właśnie suszy się nowa dostawa :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group